AliTestPress

Óratartó doboz, bőr (hatású)

Ha nem akarod, hogy kedvenc karóráid a polcon porosodjanak

2016. január 27. - Wywern

Első bejegyzésem pont az a termék lesz, amivel rászoktam az Aliexpresszre. Óratartó dobozt akartam venni, de itthon egy 10 rekeszes gagyibb darab is 10 000 forint felett kezdődött, arra a célra pedig, hogy az órák ne a polcon porosodjanak, vagy a fiókban karcolják össze egymást, ezt sokalltam. Ezért úgy gondoltam, hogy kipróbálom a barátaim által már sokat emlegetett online csodabazárt.

Értem én, hogy a 10 000Ft egy rendes óra árának csupán a töredéke, de szerintem egy Bugatti is Bugatti marad akkor is, ha a garázs fala, amiben áll, nem tömör arany.

De a lényeg, hogy megrendeltem ezt a dobozt. 

Ez pedig a linkje

Igen, az itthon találtaknak kevesebb, mint a fele volt az ára és természetesen free shipping, azaz, ingyen kiszállítás volt az alap. Ez egyébként számomra szinte érthetetlen, de én azóta sem rendeltem onnan semmit, amire külön postaköltséget számoltak volna fel.

A termék rendben meg is érkezett 2 hét alatt, masszív csomagolásban, sértetlenül. A kivitelezése messze meghaladta a várakozásaimat.

A borítás igényes - nem valódi bőr, de szerintem ez ebben a kategóriában sosem volt elvárás

A belső kialakítás kellemes. Egyedül a kis párnák ragasztása engedett el (kettőé), de ezt egy pici ragasztó megoldotta

img_0377.jpg

A zárócsat nem gagyi, igényes, jól működő darab.

Mindent összevetve ez egy jó vétel volt, és kikövezte számomra az utat Ali Baba barlangjához.

2.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alitestpress.blog.hu/api/trackback/id/tr907347534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása