AliTestPress

Kiskacsa fürdik a zuhanyzóban

Termékajánló és egy pro-tipp egyben

2016. október 14. - Wywern

A zuhanyfügöny tipikusan az a területe a lakberendezésnek, ahol az ember úgy érzi, érdemes lenne egy kicsit kreatívkodni, de aztán ezt többnyire elveti azokkal a mondatokkal, hogyaszongya: Áh, úgyis vízköves lesz, aztán cserélni kell... vagy: Áh, a gyerekek csak leszaggatják majd... Hát az utóbbira mondjuk nincs megoldásom, de az előbbire találtam egyet, így most már sokkal szívesebben rendeltem meg az aliról a kedvenc, kacsás függönyömet. Ezt:

img_1271.JPG 

Igen, valóban nem a Han Solo széntömbbe fagyasztva és nem is a Psycho véres keze, de én már csak ilyen hülye gyerek vagyok.

A lényeg, hogy a függöny 10 dollár alatt jutott a birtokomba - természetesen frísippinggel - és egy nagyon jó minőségű, szövött, beszekett anyagból készült darab. Megpróbálkozom fényképen is megmutatni a textúráját hátha sikerül.

img_1273.JPG

A függönyt itt le is osztályoznám, mert a cikk testpress része eddig tartott:

3.png

Pro-Tipp

Az egyetlen gondom, a fenti kifogások mellett az volt még, hogy a függöny elég hosszú darab - hiszen álló zuhanyzóhoz is passzolnia kell - így a hagyományos módon a kád belsejébe lógatva az ember az alsó 30 centijén tapos, ami azt jelenti, hogy az a rész soha nem szárad meg, ha pedig kilógatja a kád oldalán kívülre, akkor ugye nyilván kifolyik minden cseppje a zuhanyozáshoz használt víznek.

Egyszeri emberek - mint amilyen eddig én is voltam - ilyenkor segítségül hívják az ollót és nemes egyszerűséggel levágják a felesleges részt (a gecibe). Csakhogy ennek a megoldásnak több hátránya is van. Az egyik, hogy a nem hagyományos, műanyag, vagy - mittudomén - nejlon fügönyökkel ellentétben ezek a szövött függönyök a vágásnál foszlani kezdenek, ami egyrészt ocsmány, másrészt is az, és harmadrészt a róluk elszabadult szálak eldugítják a lefolyót. Arról nem is beszélve, hogy jelen esetben le kellett volna vágnom a kacsa seggét, azt pedig nem engedte az az arany szívem.

Na erre láttam egy jó megoldást nemrégiben egy brüsszeli hotelben, ami garantálta, hogy a káposzta is megmaradjon a kecske pedig... nos nem tudom, hogy jön ide a kecske, de a kacs(k)a az egészben marad és ez a lényeg. A megoldás pedig ezen a képen látható:

img_1270.JPG

Igen, a dupla függönyös csavar a lényeg. Vettem ugyanis egy legolcsóbb, áttetsző gumiföggönyt (IKEA 700Ft), amit felfűztem ugyanazokra a karikákra, amelyek a kacsát tartják így a szárnyas teljes terjedelmében pompázik a kádon kívül és még a vízkőtől sem kell tartania, mert az elől faszán védi a belső réteg, az olcsó IKEÁs harcostárs. Utóbbit pedig egyrészt nyugodt szívvel vágtam méretre, másrészt ha vizköves, vagy koszos lesz, simán kidobom (a gecibe) és veszek egy másikat helyette.

Szóval ez egyrészt egy tippek-trükkök rovat is volt, másrészt pedig éljenek a kacsák!

kacs.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://alitestpress.blog.hu/api/trackback/id/tr6511806285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

élhetetlen 2016.10.15. 14:51:14

Biztosan élvezed, engem a frász törne ki, ha a bőrömhöz az a gumi izé érne. (mert az ember néha hozzáér a zuhanyfüggönyhöz). Én biztos, hogy a függönytartó rudat raktam volna feljebb. Nem látszik a képen, hogy melyik ablak meddig nyílik, de biztosan működött volna az ablakmélyedés „plafonjáról” lenyúló tartó kampó. És persze, a „régen minden jobb volt”, vagy negyven éve vettem egy halvány türkizzöld vékony textil zuhanyfüggönyt. Igen, ha benn felejtem a kádban, amig lecsöpög, néha lesz penészfolt, jöhet egy kis klorox, mosom, 40 éve működik. de azóta sem láttam hasonlót sem. Harmincöt évig sötétzöld törülközők voltak, most türkizkékkel használom, mind a két színnel jól néz ki.

Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2016.10.17. 12:20:16

@élhetetlen: Igen a két ablak közti kereten van a rögzítő, pontosan ezért nem raktam feljebb, mert a legközelebbi nem üveg felület 50 centivel van magasabban. Ígypedig a fenről lenyúló kampó is lenne vagy húsz centis, amit egy fél méterre bele kellene fúrni a plafonba, hogy az oldalirányú húzás ne tépje ki.
Egyébként vagy nem érek hozzá a függönyhöz, vagy csak nem zavar, mert ezt sosem vettem még észre.

élhetetlen 2016.10.17. 13:08:57

@Wywern: Bocs, először is, a te fürdőszobád, élvezd. Nem kötözködni akartam, csak azt írtam, én mást találtam volna ki. Nem ismerem a terepviszonyokat, de pl., ha a rúd egyik vége rögzítve van, akkor egy kis kampóból egy láncon is lóghat a másik vége, legfeljebb pár centit kileng elhúzásnál, de nem feszíti a kampót sem. És mindezt csak azért, mert engem kitör a frász, ha a vizes gumi hozzácuppan a bőrömhöz. Ez egyéni probléma.
süti beállítások módosítása