AliTestPress

iPhone 6/6S bőrtok és kártyatartó

2016. február 01. - Wywern

Mobiltelefon tokokkal itthon is Dunát lehet rekeszteni. Lemegyünk a legközelebbi aluljáróba, vagy a bármelyik sarkon megtalálható mobilboltba és vehetünk tömegével. Vannak olcsóbbak, drágábbak, jobbak, rosszabbak (kerek, lyukas, keserű, ét...) Én mégis az online rendelés mellett döntöttem. Hogy miért? Mert szerettem volna egy igazán fasza kis tokot és nem akartam a komolyabb boltok tizenezer forintos árait kifizetni érte.

Íme az elvárásaim:

- Legyen bőr - vagy nagyon bőrszerű

- Ne gumiszalagokkal  rögzüljön a telefonhoz

- Oldalra nyíljon, ne le, vagy fel (hogy miközben beszélek, ne lebegjen még egy telefonnyi izé a szám előtt)

- Ne kis pántocskával záródjon

+1: ha elférne benne a személyim és egy bankkártya, az jó lenne, mert megspórolná a tárcát nyáron.

Először azt gondoltam, túl nagy fába vágtam a fejszémet, de aztán megtaláltam az Alin ezt:

A termék pedig itt elérhető

Akkor éppen 4,5 dollár volt ingyenes kiszállítással - aki érti ezt, szóljon -, szóval mondanom sem kell, hogy már süvített is a számlámról az összeg az eladónak.

Két hét múlva meg is érkezett a tok, és pontosan olyan volt, mint a képeken. Nagyon menő, rejtett mágneses, bepattintós. Szerintem nem bőr, de nagyon olyan hatású. A belső kártyatartó része feszes, jól tartja a kártyát, de a kivágás segítségével könnyedén hozzájutunk, nem kell minden fizetéskor aláfeszegetni az ujjunkat, így lassan eltörve azt és kitágítva a tartót is.

Ez alatt egyébként van még egy zseb, ahova opcionálisan papírpénz is helyezhető, de ezt csak mértékkel javaslom, mert így már zseben hordhatatlan méretűre duzzaszthatjuk a teljes felszerelést.

A lényeg viszont, hogy az ezerötszáz forintos árával ez a termék:

3.png

A bejegyzés trackback címe:

https://alitestpress.blog.hu/api/trackback/id/tr708346006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacsveca93 2018.01.05. 09:46:05

Ez a blog nagyon ötletes, imádom :)

takacsveca93 2018.01.05. 09:47:06

Én mostanában WISH-ről szoktam rendelni, igazából meglepően jó minőségű cuccokat találtam ott, meg még ami nagyon gyors az az eMAG, innen vettem telefont is meg laptopot :D
www.ujsagomat.hu/emag/
süti beállítások módosítása